پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور معاون پشتیبانی پارک خراسان در مرکز رشد گناباد

حضور معاون پشتیبانی پارک خراسان در مرکز رشد گناباد

- 1402/05/22

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری خراسان از شرکت دانش‌بنیان دنیای هوشمند آوا مستقر در مرکز رشد گناباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از شرکت دنیای هوشمند آوا، حسینعلی اخلاقی امیری، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان و چند تن از همراهان جهت آشنایی با فعالیت‌ها، ارائه خدمات و توانمندسازی از این شرکت بازدید کردند. شرکت دانش بنیان دنیای هوشمند آوا مستقر در مرکز رشد فناوری گناباد با دارا بودن متخصصان و دانش آموختگان برتر با هدف توسعه علم و فناوری‌های نوین و ارائه خدمات تخصصی در زمینه مطالعات و تحقیقات انقلاب صنعتی چهارم و پایش هوشمند در این بخش تشکیل گردیده که در حوزه صنعتی، مراکز دیتا (Data Center )، سازمان‌ها، ساختمان‌ها و غیره توانسته با ساخت و ارائه سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز با برند اویو در بازار، به فعالیت خود ادامه دهد.
مهدی شیدائی مدیرعامل شرکت در این بازدید گفت: همکاری با دیتا سنترهای معروف، شعب مرکزی برخی بانک‌ها، سازمان‌ها و صنایع مختلف از جمله افتخارات ما در هوشمندسازی بوده و توانسته‌ایم برای کشور و تولید ملی قدمی برداریم.
شیدائی افزود: سیستم مانیتورینگ PDU هوشمند شرکت از جمله مواردیست که کاربرد زیادی در اتاق‌های سرور داشته و در این زمینه قابلیت‌های زیادی را تعریف کرده‌ایم. 

در این بازدید حسینعلی اخلاقی امیری را سید ایمان شریعتی، مدیر مرکز توسعه کسب و کار - ساناز حسینیان‌نژاد، رئیس اداره توسعه بازار و پروژه‌ها و زهرا خسروی‌راد کارشناس آموزش و مشاوره پارک علم و فناوری خراسان همراهی کردند.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی زهرا خسروی راد زهرا خسروی راد حسین تقوی حسین تقوی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری